Aktuelnosti

Novi kurs na eUčionici - ITIL Foundation V3

Novi kurs na eUčionici - ITIL Foundation V3

napisao/la Administrator portala -
Broj odgovora: 0


Kako uspješno voditi IT podršku, pružati i poboljšati IT usluge, su neke od tema koje ovaj trening pokriva.

Cilj ITIL -a je da da upustvo, kao vodeći okvir svjetski priznate najbolje prakse, sa konkretnim rješenjima, kako se u Vašoj organizaciji može sprovesti bolje pružanje IT usluga u konzistentnom, realnom, isplativom, kao i mjerljivom maniru, uz benefite svih zainteresovanih strana. 

Sistem je prilagodljiv svim okruženjima (malim, srednjim ili velikim organizacijama) i nezavistan je od toga koju tehnologija se koristi. Od kad je nastao ITIL postaje najprihvaćeniji pristup u IT Service Management-u.

Naučiće polaznici tokom treninga definicije svakog procesa vezanog za pružanje IT podrške i isporuka IT usluga, kao i aktivnosti vezane za njih, koristi, moguće izazove i kako mjeriti procese, tzv. KPI (Key perfomance indicators).

Šta ćete naučiti?

Service Support

  1. Service Desk Funkcija
  2. Incident Management
  3. Problem Management
  4. Change Management
  5. Release Management
  6. Configuration Management

Service Delivery

  1. Service Level Management (SLM)
  2. Financial Management za IT usluge
  3. Availability Management
  4. Capacity Management
  5. IT Service Continuity Management (ITSCM)

Kome je kurs namjenjen?

  • IT menadžerima,
  • Projektnim menadžerima,
  • Članovima IT podrške,
  • Menadžerima IT podrške,
  • IT konsultantima,
  • Članovima IT timova.

Pogledaj detaljnije šta je predviđeno da se prođe kroz kurs