Kako uspješno voditi IT podršku, pružati i poboljšati IT usluge, su neke od tema koje ovaj trening pokriva.
Cilj ITIL -a je da da upustvo, kao vodeći okvir svjetski priznate najbolje prakse, sa konkretnim rješenjima, kako se u Vašoj organizaciji može sprovesti bolje pružanje IT usluga u konzistentnom, realnom, isplativom, kao i mjerljivom maniru, uz benefite svih zainteresovanih strana.
Sistem je prilagodljiv svim okruženjima (malim, srednjim ili velikim organizacijama) i nezavistan je od toga koju tehnologija se koristi. Od kad je nastao ITIL postaje najprihvaćeniji pristup u IT Service Management-u.
Naučiće polaznici tokom treninga definicije svakog procesa vezanog za pružanje IT podrške i isporuka IT usluga, kao i aktivnosti vezane za njih, koristi, moguće izazove i kako mjeriti procese, tzv. KPI (Key perfomance indicators).
Šta ćete naučiti?
Service Support
- Service Desk Funkcija
- Incident Management
- Problem Management
- Change Management
- Release Management
- Configuration Management
Service Delivery
- Service Level Management (SLM)
- Financial Management za IT usluge
- Availability Management
- Capacity Management
- IT Service Continuity Management (ITSCM)
Kome je kurs namjenjen?
- IT menadžerima,
- Projektnim menadžerima,
- Članovima IT podrške,
- Menadžerima IT podrške,
- IT konsultantima,
- Članovima IT timova.